آپلود ویدئو | ورود | ثبت نام


فرادرس-

آموزش Autodesk 3ds Max – گردویار


Embed گزارش تخلف

مشاهده 1832

دریافت ویدئو: حجم کم کیفیت بالا
توسط فرادرس در 20 Apr 2016
توضیحات:

برای کسب اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه نمایید:
#http://www.faradars.org/GRD101

نرم افزار ۳D’s Max یکی از نرم افزار های شرکت Autodesk می باشد که به منظور طراحی های سه بعدی و انیمیشن سازی، کاربرد دارد. با استفاده از نرم افزار ۳D’s Max شما می توانید به سادگی، مدل مورد نظر خود را طراحی کرده و در صورت نیاز، طرح ها و مدل های مورد نظر را در قالب انیمیشن آماده کرده و خروجی مورد نظر را ذخیره کنید. از خصوصیات و ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به ابزار های کاربردی موجود به منظور طراحی مدل ها اشاره کرد. هم اکنون نرم افزار ۳D’s Max از جمله نرم افزار های مطرح در زمینه بازی سازی کامپیوتری نیز می باشد، چرا که با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید مدل های مورد نظر خود را آماده کرده و در بازی های مورد نظر از این مدل ها استفاده کنید.

از جمله امکاناتی که در نسخه ۲۰۱۵ به این نرم افزار اضافه شد، امکان اسکریپت نویسی بود که شما با استفاده از این قابلیت، از نسخه های ۲۰۱۵ به بعد این نرم افزار می توانستید به زبان پایتون یا python اسکریپت نویسی کنید.

سرفصل های مورد بحث در این فیلم آموزشی عبارتند از:
درس یکم: آشنایی با نرم افزار و دستورات اولیه
معرفی نرم افزار
کار با محیط ها(بخش اول)
کار با محیط ها(بخش دوم)
آشنایی با شبکه مختصات و بررسی منوی فایل
ادامه کار با دستورات منوی فایل
دستور Undo و نحوه کار تنظیم آن
دستورات Hold و Fetch
نحوه­ی انتخاب اشیا و مدیریت آنها
فیلتر کردن Selection
معرفی انواع محدوده های Selection
کپی و جابجا کردن اشیاء
چرخاندن اشیا (Rotate)
تغییر مقیاس اشیا (Select and Uniform Scale)
تعیین میانبر برای دستورات، نقاط حساس در اشیا
دسته بندی اشیا ترسیمی، دستور Mirror
دستور Align
مدیریت لایه ها و نحوه ­ی کار با آنها
نحوه­ ایجاد گروهی از اشیا و مدیریت آنها
درس دوم: ساخت اشیا اولیه
ایجاد اشیا اولیه و استاندارد (بخش اول)
ایجاد اشیا اولیه و استاندارد (بخش دوم)
ساخت مکعب با گوشه های نرم
درس سوم: ساخت اشیا ترکیبی
(Scatter)، ایجاد اشیا ترکیبی با Boolean و Proboolean
ایجاد سطوح توپوگرافی (Terrain)
ایجاد حجم با توزیع یک سطح مقطع در طول یک مسیر (Loft)
درس چهارم: ترسیم اشکال دو بعدی پایه – Shapes
وارد کردن فایل ها از اتوکد، ترسیم خط (Line)
دستور Line (بخش اول)
دستور Line (بخش دوم)
دستور Line (بخش سوم)
ترسیم اشکال هندسی
درس پنجم: تغییر دهنده ها (Modifiers)
تبدیل خطوط به اشیا (Extrude , Bevel)
دستوراتModifiers و Bevel
دستوراتTwist و Mirror
ایجاد حجم حاصل از دوران یک شکل حول محور با دستور Lathe
ساخت سطوح زین اسبی با دستور Twist و دستور Lattice
برش زدن اشیا با دستور Slice
جابجا کردن نقاط اشیا و تغییر فرم آنها با استفاده از FFD
درس ششم: پروژه مدلسازی ساختمان ویلایی
ساخت اشیا ویلا (بخش اول)
ساخت اشیا ویلا (بخش دوم)
ساخت اشیا ویلا (بخش سوم)
ساخت اشیا ویلا (بخش چهارم)
ساخت اشیا ویلا (بخش پنجم)
ساخت اشیا ویلا (بخش ششم)
ساخت اشیا ویلا (بخش هفتم)
ساخت اشیا ویلا (بخش هشتم)
ساخت اشیا ویلا (بخش نهم)
ساخت اشیا ویلا (بخش دهم)
درس هفتم: آموزش ساخت و ویرایش اشیا با ابزار Edit Poly
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش اول)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش دوم)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش سوم)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش چهارم)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش پنجم)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش ششم)
آشنایی با ابزار Edit Poly (بخش هفتم)
ساخت کابینت آشپزخانه با Edit Poly
درس هشتم: مدلسازی ساختمان با استفاده از فایل های ترسیمی در اتوکد
آماده کردن فایل نقشه ها در محیط اتوکد
وارد کردن پلان همکف و ساخت طبقه ­ی همکف
وارد کردن پلان طبقات و نمای ساختمان و ساخت حجم کلی آنها
ایجاد پنجره ها با استفاده از Edit Poly و مشخص کردن متریال
تکمیل شی بنا (بخش اول)
تکمیل شی بنا (بخش دوم)
درس نهم: ساخت حجم یک بنا از روی تصویر
تنظیم تصویر در محیط برنامه جهت مدلسازی آن
مدلسازی شی بنا از روی تصویر (بخش اول)
مدلسازی شی بنا از روی تصویر (بخش دوم)
مدلسازی شی بنا از روی تصویر (بخش سوم)
مدلسازی شی بنا از روی تصویر (بخش چهارم)
درس دهم: ساخت سازه های چادری و سطوح منحنی
استفاده از Line و Edit Patch
درس یازدهم: تمرین مدلسازی شی ورزشگاه المپیک چین
ساخت شی اولیه­ استادیوم
ایجاد برش های متعدد در شی
تکمیل شی ورزشگاه
درس دوازدهم: تنظیم و ساخت تصاویر متحرک (انیمیشن)
تنظیم تعداد فریم ها بر اساس زمان و کیفیت مورد انتظار
نحوه­ ذخیره­ یک فایل انیمیشن
تعیین یک مسیر برای دوربین در فایل انیمیشن
ناشر: گردو

کلمات کلیدی:
Boolean, Proboolean, تغییر مقیاس اشیا (Select and Uniform Scale), چرخاندن اشیا (Rotate), دستور Align, دستور Undo, دستورات Hold و Fetch, فیلتر کردن Selection, کپی و جابجا کردن اشیاء, معرفی انواع محدوده های Selection

لغات کلیدی:

Boolean, Proboolean, تغییر, مقیاس, اشیا, (Select, and, Uniform, Scale), چرخاندن, اشیا, (Rotate), دستور, Align, دستور, Undo, دستورات, Hold, و, Fetch, فیلتر, کردن, Selection, کپی, و, جابجا, کردن, اشیاء, معرفی, انواع, محدوده, های, Selection


comments powered by Disqus

درباره ما | تماس با ما | قوانین تخته سفید