برای کسب اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه نمایید:
faradars.org/fv3dm9505#
در این آموزش با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3DS Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار می دهیم و کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم.
در این آموزش از نرم افزار تری دی مکس ۲۰۱۷ استفاده شده است.
سرفصل های مورد بحث در این فیلم آموزشی عبارتند از:
درس یکم: ساخت یک شخصیت کارتونی
آماده سازی مدل شیت کاراکتر
وارد کردن مدل شیت در نرم افزار تری دی مکس
ساخت سر کاراکتر
مدل سازی چشم کاراکتر
مدل سازی بینی کاراکتر
مدل سازی لب و دهان کاراکتر
ساخت گوش کاراکتر
ساخت بدن کاراکتر
ساخت لباس کاراکتر
ساخت کفش کاراکتر
ساخت مو برای کاراکتر
درس دوم: ساخت اسکلت بندی کاراکتر (Rigging)
ساخت استخوان های پا و تنظیمات
ساخت استخوان های کمر و تنظیمات
ساخت استخوان های دست و انگشتان و تنظیمات
ساخت استخوان های سر و گردن و تنظیمات
درس سوم: اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning)
آشنایی با فرمان Skin
تنظیم قسمت های مختلف بدن برای اتصال با استخوان ها
مدرس: محمدعلی امیری
آموزش, 3DS, Max, برای, مدل, سازی, و, استخوان, بندی, کاراکتر